wtorek, 24 stycznia 2017

Pierwsze książki w 2017 roku!

Długo myślałam co by tu napisać aż wreszcie po dwóch dniach, olśniło mnie i stwierdziłam, że dobrym pomysłem będzie podzielić się z wami moimi pierwszymi książkami w nowym roku. Jak na razie nie ma ich zbyt wiele, bo jakby nie patrzeć dopiero kończy się styczeń, ale myślę, że to nic nie szkodzi.

Dobrze więc bez zbędnego przedłużania zaczynajmy!
IGRZYSKA ŚMIERCI





Igrzyska zrobiły na mnie naprawę ogromne wrażenie. Nie miałam w planach zabierania się za tą trylogię lecz po wielu namowach znajomych wreszcie się skusiłam i nie zawiodłam się! Pochłonęłam ją w zaledwie dwa dni, co jest u mnie spotykane rzadko. Niedawno zaczęłam drugą część a wy? Czytaliście już? Polubiliście, pokochaliście, a może ominęliście szerokim łukiem? Dajcie znać!





MORZE POTWORÓW





Myślę, że tutaj nie ma akurat nad czym się rozwodzić. Przecież jest to Percy Jackson!



MIECZ PRZEZNACZENIA





Wiedźmin, wiedźmin i jeszcze raz wiedźmin! Jest to jedna z tych serii, które po prostu trzeba przeczytać, jeśli jest się fanem fantasy. Chodź, jest to drugi tom opowiadań, a cała historia zaczyna się dopiero w tomie trzecim to i tak dostajemy tu naprawdę niesamowity i rozbudowany świat, postaci z przeszłością i różne dziwne a czasami przyśpieszające bicie serca sytuacje. Nic tylko wziąć się za lekturę.

PRAWO MOJŻESZA




Książka, która zmieniła w moim życiu tak naprawdę wszystko. Pokazała mi coś z czym, mogłam się utożsamić i właśnie przez to mi pomogła. Można powiedzieć, że wyciągnęła mnie z naprawdę sporego dołka. Natchnęła mnie do lepszego życia, mimo iż jest młodzieżówką.
Dobrze myślę że to byłoby na tyle. Do zobaczenia i cześć ^^/

PS. Nie zapomnijcie podzielić się swoimi już przeczytanymi książkami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz